وبسایت علی اکبر مظاهری

mazaheriesfahani@gmail.com
وبسایت علی اکبر مظاهری

mazaheriesfahani@gmail.com

مشاور و مدرس حوزه و دانشگاه

کانال تلگرام از زبان مشاور
جهت دیدن کانال تلگرام "از زبان مشاور" روی عکس کلیک کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
بایگانی

مشاوره ازدواج

دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۳۷ ب.ظ

از زبان مشاور
مشاوره ازدواج

پرسیده اند:
در سال 94، در راستای انجام پایان نامه ام، با آقایی آشنا شدم. اوائل، همه چیز رسمی بود و عادی. چهار ماه بعد، متوجه علاقه ایشان به خودم شدم و رابطه مان صمیمی تر شد.
از نظر کفو هم بودن و سطح اجتماعی و خانوادگی، تقریبا شبیه هم هستیم.
دی ماه سال 95، پایان نامه را دفاع کردیم و ایشان به سربازی رفتند.
سربازی شان آخر مهر امسال تمام می شود و می توانیم ازدواج کنیم، اما نه کاری دارند و نه کسی هست که برای مخارج ازدواج، کمکشان کند.
اکنون مردد هستم و حس می کنم آنقدر قوی نیستم که بتوانم این سختی ها را تحمل کنم و از صفر شروع کنیم. از طرفی هم دوستشان دارم. چه کنم؟

پاسخ ما:
۱. عشق، جانمایه زندگی است. اگر به همدیگر علاقه دارید، نیز کفو هم هستید، نیز ایشان توانایی اداره زندگی را دارند، ایشان را بپذیرید.
۲. لازم نیست که ایشان بالفعل، دارای شغل و ثروت باشند، بلکه لازم است که بالقوه، توانایی کار و اداره زندگی را داشته باشند؛ توانایی متوسط.
۳. سختی های طبیعی زندگی را بزرگ نکنید و از آن ها نهراسید.
۴. مشاوره ای حضوری، با مشاوری دانا و توانا، انجام دهید.
۵. به خداوند توکل کنید. او یاریتان می فرماید. ان شاءالله.

علی اکبر مظاهری 

عضو شدن در کانال "از زبان مشاور" 👇
https://t.me/joinchat/AAAAADu7DLoLn9nLRpR6VQ

  • ۹۶/۰۶/۱۳
  • علی اکبر مظاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">