وبسایت علی اکبر مظاهری

mazaheriesfahani@gmail.com
وبسایت علی اکبر مظاهری

mazaheriesfahani@gmail.com

مشاور و مدرس حوزه و دانشگاه

کانال تلگرام از زبان مشاور
جهت دیدن کانال تلگرام "از زبان مشاور" روی عکس کلیک کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
بایگانی

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

۳۰
مرداد

یکی از کوچک‌های بزرگ در روابط همسران، به ­ویژه زوج‌های جوان، «اهدای هدیه» است؛ امّا افسوس که بسیاری از مردمان، هدیه را جزو هزینه‌های زندگی نمی‌شمارند و اهدای آن را از وظایف همسران نمی‌دانند.

  • علی اکبر مظاهری
۲۶
مرداد

کتاب «فضیلت های فراموش شده» شرح حال عالم پارسا، مولا عباس تربتی است که به قلم فرزندش حسینعلی راشد نوشته شده. نویسنده، در جایی از کتاب، برخی از اوصاف آن بزرگوار را لیست کرده است؛ اوصافی که ما اکنون به آن ها سخت محتاجیم. این اوصاف را با هم می خوانیم تا جانمان صفا گیرد:

  • علی اکبر مظاهری
۲۳
مرداد

» نوازشِ بی ‏آمیزش‏

زن نمی ‏پسندد که همیشه برای آمیزش و هنگام آمیزش، نوازش‏ شود. دل و جان زن، علاوه بر نیاز نوازشِ آمیزشی، به نوازش‏ های‏ بی ‏توقعِ آمیزش نیز نیازمند است. مرد دانا و زیرک آن است که این هر دو گونه نیاز را نیکو بشناسد و هر دو را ماهرانه و زیرکانه برآورد.

  • علی اکبر مظاهری
۱۷
مرداد

 

» نویسنده: سعیده اسماعیل پور


خلاقیت یک نیروی ذاتی است که در همۀ افراد وجود دارد اما نیازمند پرورش و تقویت است تا به شکوفایی برسد. انسان با روحیۀ خلاق به دنیا می آید و این بزرگسالان هستند که نقش مهمی در شکوفایی و یا نابودی خلاقیت او ایفا می کنند.

  • علی اکبر مظاهری
۰۸
مرداد

» نور چشمانم  

یکی از دعاهای هر روزم این آیه قرآن است: « رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا؛ ای خدای ما، به ما از همسران و فرزندانمان آن ده که مایه روشنی چشمانمان باشند و ما را پیشوای تقوا پیشگان کن.» (سوره فرقان، آیه 74)

امروز، 8/مرداد/1393، 2 /شوال/ 1435، خداوند رحمان نوری بر نورهای چشمانم افزود و نوه چهارمم«علی» را به ما عنایت فرمود.

او فرزند سوم دخترم عارفه خانم و دامادم آقا مهدی است. برادر و خواهرش صدرا و تسنیم اند. نوه دیگرم حسین است که فرزند پسرم آقا محمد و عروسم سعیده خانم است. از خداوند سبحان می طلبم که از فرزند دیگرم، آقا حامد و عروس دیگرم فائزه خانم که تازه هم آشیانه شده اند، نیز نور چشمانی دیگر عطایمان فرماید. بِمَنِّّهِ وَ کَرَمِه.

الاهی، نورچشمانم را از صالحان امت قرار ده. اِنَّکَ وَلیُّ النِّعَم.

  • علی اکبر مظاهری
۰۶
مرداد

                                             ازدواج به وصال نرسیده

» عِنِّین ها

در فقه و حقوق، مسئله‌ای مطرح است با عنوان «عُنَّه» که مربوط به اختلال‌های جنسی و آمیزشی است. «عُنَّه» یعنی ناتوانی و بی‌میلی جنسی. «عِنّین» مردی است که توان آمیزش ندارد. و «عِنّینَه» زنی است که رغبتی به آمیزش جنسی ندارد.

  • علی اکبر مظاهری