وبسایت علی اکبر مظاهری

mazaheriesfahani@gmail.com
وبسایت علی اکبر مظاهری

mazaheriesfahani@gmail.com

مشاور و مدرس حوزه و دانشگاه

کانال تلگرام از زبان مشاور
جهت دیدن کانال تلگرام "از زبان مشاور" روی عکس کلیک کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
بایگانی

این روزها که پدر و مادر ها دارند برای بچه مدرسه ای هایشان لباس نو تهیه می کنند، من هم دارم برای یکی از وروجک هایم که - ان شاءالله - میلادش نزدیک است، روپوش می دوزم. { آداب عشق ورزی} منتظر طرح جلد است تا چاپ شود. این وروجک دارد از برادر یا خواهر بزرگترش(فرهنگ خانواده) زودتر متولد می شود. شاید چون خاطرخواهان بیشتری دارد یا مامایش(ناشرش) زرنگتر است یا جوانان و زوج های جوان برای میلادش بیشتر دعا می کنند.

  • علی اکبر مظاهری

کتاب

نظرات  (۲)

مدرسه ها واشده، اما از وروجکتون خبری نیست؟
پاسخ:
ان شاءالله به زودی می آید. چون می بیند نازش را می خرم، برایم ناز می کند. برای زودتر آمدنش دعا کنید.
  • ه سید حسین بنی هاشمیان
  • هوالحق.

    باسلام خدمت استاد بزرگوار.
    قالب وبلاگتان جذاب است.

    جواب سوالم را می دهید؟

    شما در کتاب هشدار های تربیتی (40 نکته تربیتی)در ارتباط با پوشش والدین در هنگام حضور فرزندان، نکته ای فرمودید. اگر لطف کنید و با جزئیات بیشتر، مثلا پوشش مادر در مقابل دختر یا پسرش چگونه باشد و یا بالعکس؛ بسیار کاربردی می شود.
    پاسخ:
    سلام علیکم. این کتاب - که20 سال پیش آن را نوشته ام و تا اکنون 11 بار تجدید چاپ شده است - مختصر است و نیازمند گسترش، تا به تعبیر شما «کاربردی» و به نظر بنده «کاربردی تر» شود. این کار در دست اقدام است و با همکاری یکی از اساتید ارجمند دانشگاه الزهراء، داریم مقدمات کار را فراهم می کنیم. شما نیز یاری کنید تا به کتاب مفیدتری بدل شود. ان شاء الله.  

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">