وبسایت علی اکبر مظاهری

mazaheriesfahani@gmail.com
وبسایت علی اکبر مظاهری

mazaheriesfahani@gmail.com

مشاور و مدرس حوزه و دانشگاه

کانال تلگرام از زبان مشاور
جهت دیدن کانال تلگرام "از زبان مشاور" روی عکس کلیک کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
بایگانی

هجرت به سوی ابدیت

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۴۷ ب.ظ

جناب آقای حاج ابوالقاسم کوثر، پدر خواهر و همکار ارجمندمان در مشهد مقدس، سرکار خانم مهندس فاطمه کوثر، از این سرای فانی به آن دیار باقی هجرت کرد. رحمت الله علیه رحمه واسعه.

مهاجرت ایشان را به خواهر شکیبایمان، خانم فاطمه کوثر، صبورباش می گوییم و برای ایشان و خاندان محترم کوثر، شکیبایی افزون و برای آن مرحوم مهاجر، رحمت بیکرانه الاهی را از خدای رحمان طلب می کنیم.

جان پاک آن عزیز سفرکرده را، دراین ماه شریف رجب،  با خواندن فاتحه ای، نثار دعایی، طلب مغفرتی، خرسند نمایید.

  • ۹۳/۰۲/۳۱
  • علی اکبر مظاهری

نظرات  (۸)

  • از تبار آفتاب
  • ان الله مع الصابرین...
    پاسخ:
    ان شاءالله از صابران باشید.


    خداوندا بر محمد و آلش درود فرست، و مرا به برکات دعایى که براى آنان دارم بیامرز، و آن دو را به‏سبب خوبیهایى که در حق من داشته‏اند مشمول غفران حتمى قرار ده، و به شفاعت من از آنان به‏طور مسلّم خشنود شو، و آنان را با کرامت به سر منزل سلامت برسان. خداوندا اگر پدر و مادرم را پیش از من آمرزیده‏اى پس ایشان را شفیع من قرار ده، و اگر مرا پیش از آنان مورد آمرزش قرار داده‏اى پس مرا شفیع ایشان کن، تا در پرتو مهربانیت در سراى کرامت، و جایگاه مغفرت و رحمتت گرد آئیم، زیرا که تو صاحب فضل بزرگ و نعمت قدیمى، و تو مهربانترین مهربانانى...

    پاسخ:
    اکنون اتمام احسان شد. سپاس.
    اللهم صل علی محمد و آله ، و اغفرلی بدعائی لهما ، و اغفر لهما ببرهما بی مغفرة حتما ، و ارض عنهما بشفاعتی لهما رضی عزما ، و بلغهما بالکرامة مواطن السلامة . اللهم و إن سبقت مغفرتک لهما فشفعهما فی ، و إن سبقت مغفرتک لی فشفعنی فیهما حتی نجتمع برأفتک فی دار کرامتک و محل مغفرتک و رحمتک ، إنک ذو الفضل العظیم ، و المن القدیم ، و أنت ارحم الراحمین... 
    دعای امام سجاد علیه السلام در حق پدر و مادر

    پاسخ:
    سپاس بابت حضور مومنانه تان. لطفا با ترجمه دعا احسانتان را به اتمام برسانید.
    پدرم ای شکوه پابرجا               در دل التهاب دورانها
    شیر مرد روزهای دشوار             زخمی سربلند بحرانها
    شرم بر من اگر حریم حضورت        پیش چشمان من شکسته شود
    وای برمن اگر ببینم چشم              رو به رویای عشق بسته شود
    پدرم ای شکوه پابرجا                    در دل التهاب دورانها
    دل بسته بودم به دنیایت                 میزدم با تو دل به دریاها

    دوست عزیز، تسلیت مرا نیز بپذیرید و برای تمام رنجهایی که می برید صبوری کنید....
     "صبـــــــــــر" اوج احترام به حکمت خداست... 
    پاسخ:
    خدا رحمتش را بر مرحوم آقای کوثر افزون فرماید که هجرتشان سبب شد قدر پدر بیشتر دانسته شود.
    قلمی هافاتحه تان راباذکر صلوات ودرصورت تمایل قرائت سوره ی یاسین عطرآگین نمایید.ممنونم.خدایش بیامرزد.
    پاسخ:
    سپاس که دل خواهرمان و روح پدرشان را شاد می کنید.
  • فاطمه کوثر
  • سلام استاد. از همراهیهاتون بسیار ممنونم. از دوستان نظردهنده هم متشکرم. آنهایی که پدر از دست داده اند که حرف مرا می‌فهمند ولی به آنها که هنوز از این نعمت بهره مند هستند میگویم تا فرصت دارید دستش را ببوسید. تا فرصت دارید نوکری اش را کنید و تا فرصت دارید به او بگویند که دوستش دارید و از زحماتش ممنونید 

    پدرم را به فاتحه ای مهمان کنید 

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام خدا بر شما و رحمت بی منتهای الاهی بر جان عزیز مهاجرتان. 

    پدر! می‏ خواستم درباره ‏ات بنویسم؛ گفتم: یداللّهی؛ دیدم، علی است. گفتم نان‏ آور شبانه کوچه‏ های دلم هستی؛ دیدم علی است. خلوص تو در عشق ورزیدن را نوشتم و روح تو را از هر طرف پیمودم، به علی رسیدم.
    آن‏گاه، دریافتم که تو، نور جدا شده‏ ای از آفتاب علی هستی، تا از پنجره هر خانه‏ ای، هستی را گرما ببخشی ؛ و این‏گونه بود که علی علیه ‏السلام ، نماینده خدا و نبی شد و پدر، نماینده علی علیه‏ السلام .
    تو را به من هدیه دادند و من امروز، تمام هستیم رابه وجودی دادم که که به من و سایه ی سرم زندگی بخشید.روحشان شادویادشان گرامی باد. سرکارخانم کوثر،
    پدرتان نماینده ی علی علیه السلام بودندکه درماه رجب، ماه خدا، دعوت حق رالبیک گفتند. درماه خدا رحمت الهی رابرای پدربزرگوارتان وصبوری را برای شماخواستارم.
    پاسخ:
    سپاس که که چنین مهربانانه و عارفانه، خواهرمان را دل آرامی دادید.

    "کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام "

    سرکار خانم کوثر تسلیت بنده را نیز پذیرا باشید.  علو درجات را برای ایشان از درگاه خدای منان خواستارم.

    پاسخ:
    درود بر شما که بر دل سوخته خواهرمان مرهم می نهید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">