وبسایت علی اکبر مظاهری

mazaheriesfahani@gmail.com
وبسایت علی اکبر مظاهری

mazaheriesfahani@gmail.com

مشاور و مدرس حوزه و دانشگاه

کانال تلگرام از زبان مشاور
جهت دیدن کانال تلگرام "از زبان مشاور" روی عکس کلیک کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
بایگانی

شیفت چرخشی

چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۴۵ ق.ظ
مشاوره ازدواج
پرسش
دخترخانمی گفته و پرسیده‌اند:
من خواستگاری دارم که از لحاظ خانواده و مذهب و اخلاق و فرهنگ و... باهم سازگاری داریم. تنها مشکل ما این است که ایشان دو روز شیفت شب هستند و دو روز در خانه، که این دو روز تعطیلی در هفته، چرخشی است.
به دلیل این‌که من هم شاغل هستم، دو روزی که ایشان شب کارند، ما همدیگر را نمی‌بینیم و دو روزی که تعطیل هستند، اگر وسط هفته باشد، من تا عصر آن روزها سرکارم. 
با این توصیف‌ها می‌خواستم نظر شما را بدانم که‌ آیا ما به این خواستگاری ادامه بدهیم و یا کلا قید همه چیز را بزنیم؟
در حال حاضر، تنها مشکل این آقا، کارش است. نمی‌دانم اگر الان این موقیعت را قبول کنم، در آینده پشیمان می‌شوم یا نه؟
لطفا راهکاری به من ارائه دهید.
پاسخ ما
اگر بگویم در طول سال‌های مشاوره‌ام، چنین مسئله‌ای (؛ مطرح بودن شیفت کاری به عنوان یک مسئله و ملاک در انتخاب همسر) نداشته‌ام، باور کنید. 
اگر ملاک‌ها و همتایی‌های لازم، وجود دارد، هیچ تردید نکنید و راه را ادامه دهید. 
شیفت کاری، قابل مدیریت است. حتما می‌توانید آن را به‌خوبی مدیریت کنید. خداوند سبحان، یاورتان باشد.
علی‌اکبر مظاهری
  • ۹۷/۰۳/۲۳
  • علی اکبر مظاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">