وبسایت علی اکبر مظاهری

mazaheriesfahani@gmail.com
وبسایت علی اکبر مظاهری

mazaheriesfahani@gmail.com

مشاور و مدرس حوزه و دانشگاه

کانال تلگرام از زبان مشاور
جهت دیدن کانال تلگرام "از زبان مشاور" روی عکس کلیک کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
بایگانی

دختران منتظر

دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۵۶ ق.ظ

نشر پست پیشین؛ "صفورا، خواستگار موسی"، بازتاب‌هایی داشت. یکی از آن‌ها، پیام دخترخانمی است.
با گرفتن رخصت نشر از ایشان، اینک پیامشان رامنتشر می‌کنیم؛ با ویرایش و کوتاه‌کردن:

سلام و درود.
به نظر من، در شرایط کنونی،
این پسرها هستند که دخترها را نمی‌پذیرند و زیر بار ازدواج نمی‌روند.
در اطراف خود من چندین پسر مجرد هستند که، با وجود اطلاع از این‌که دختر و خانواده‌اش راضی به ازدواج هستند، حاضر نیستند تن به ازدواج دهند و مسائل مالی را بهانه می‌کنند.
حتی خود من، به‌طور غیرمستقیم، به یکی از دوستانم (که می‌دانستم برادرش در سال‌‌های قبل، تمایل به ازدواج با بنده را داشت) پیشنهاد دادم، اما بعد از مدتی، مادرش به مادرم گفت که پسرش زن کارمند می‌خواهد.
یعنی حتی کسی که قبلا قصد ازدواج با من را داشت، حالا به‌خاطر پول، از ازدواج با من صرف نظر می‌کند.

خواستگارانی داشتم، اما... مثلا یکی‌شان به‌خاطر چند سکه مهریه و دیگری به‌خاطر این‌که پدرم بضاعت مالی برای جهیزیه نداشت، زیر همه چیز زدند و رفتند.

انگار تعیین کننده سرنوشت این روزها، پول است!

  • ۹۶/۱۲/۲۱
  • علی اکبر مظاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">