وبسایت علی اکبر مظاهری

mazaheriesfahani@gmail.com
وبسایت علی اکبر مظاهری

mazaheriesfahani@gmail.com

مشاور و مدرس حوزه و دانشگاه

کانال تلگرام از زبان مشاور
جهت دیدن کانال تلگرام "از زبان مشاور" روی عکس کلیک کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
بایگانی

صفر الخیر

جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۳۳ ق.ظ
 ماه صفر؛ ماه خدا
🖋نویسنده: علی‌اکبر مظاهری 
ماه شریف صفر- به هر دلیل- در ذهن‌ها ناپسند شده است. برخی از مردمان آن را نحس می‌دانند. حال آن‌که اصلاً چنین نیست. ماه صفر هم ماه خدا است؛ مانند دیگر ماه‌ها.
یکی از عوامل نحس‌پنداری این ماه، روایتی است ساختگی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله: «...هرکس خبر رفتن ماه صفر را به من بدهد، به او بشارت بهشت را می‌دهم... .»
این روایت، جعلی است. از پیامبر و هیچ کدام از معصومان حدیثی دربارهٔ مذمت ماه صفر صادر نشده است.
۹۹/۶/۲۱
  • ۹۹/۰۶/۲۱
  • علی اکبر مظاهری

نظرات  (۲)

سلام علیکم

وقت بخیر

ممنونم از پاسخگویی

سلامت و شاد و کامیاب باشین انشاالله

متاسفانه با علم بر اینکه وهم است نمیتوانم به آن اعتنا نکنم و در رنجم

استاد با توجه به شناخت و اعتمادی که به شما دارم ، خواهش میکنم روانکاو مورد اعتماد خود را به بنده معرفی نمائید

ممنونم

پاسخ:
سلام و تحیت.
 اگر ممکنتان هست، از طیق پیامرسان مشاوره کنیم. سریعتر می شود.

سلام

وقت بخیر

استاد بزرگوار متاسفانه بنده در زندگی روزمره از جن و تاثیر آن میترسم و دائما احساس میکنم گوشه و کناری مشغول مشاهده ی من هستند

متاسفانه این طرز فکر از کودکی در من نشآت گرفته و از طرفی به تخیلی بودن این امر ایمان دارم و از طرفی دیگر چون راجع به زعفر جنی و ... چیزهایی شنیدم نمیتوانم بین این دو فکر مدیریت کنم 

 

آیا این امکان دارد؟

چگونه با این ترس مقابله کنم؟

پاسخ:
سلام و تحیت
این حالت، وهم است. به آن اعتنا نکنید.
اگر رنجتان داد، با یک روانکاو دانا و توانا مشاوره حضوری کنید.
خدا یاورتان باشد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">