وبسایت علی اکبر مظاهری

mazaheriesfahani@gmail.com
وبسایت علی اکبر مظاهری

mazaheriesfahani@gmail.com

مشاور و مدرس حوزه و دانشگاه

کانال تلگرام از زبان مشاور
جهت دیدن کانال تلگرام "از زبان مشاور" روی عکس کلیک کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
بایگانی

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۸
خرداد

   » بیایید الگوی فرزندان خود باشیم

روحیه‌ی تقلید از دیگران، در کودک، بسیار قوی است، کودک، قبل از آن‌که به امر و نهی‌های ما توجه داشته باشد، رفتار و گفتار ما را در نظر می‌گیرد و از آن‌ها تقلید می‌کند.

بهترین شیوه‌ی تربیت، آن است که ما خود را تربیت کنیم! رفتار ما در منزل و نزد فرزندان، رفتاری صحیح و متین و پسندیده و قابل تقلید باشد.

اسم این روش تربیتی، «تربیت الگویی» است.

  • علی اکبر مظاهری
۲۲
خرداد

    » این خارها را از جان ها بیرون کنیم

افسردگی، پریشانی روانی، اضطراب، و دیگر بیماری های عصبی و روانی، خارهایی اند جانکاه که باید با سرپنجۀ متخصصان این فنّ و با تدبیر دانایان به این امور، از جان آدمیان بیرون کشیده شوند تا آرامش و کام یابی و سعادت پدید آید.

گوش سپردن به حرف های ناآگاهان، که از سر عادت و تأثیرپذیری از فرهنگ های غلط، اظهار نظرهای عوامانه می کنند، کار را خرابتر می کند و آدمی را از درمان باز می دارد.

  • علی اکبر مظاهری
۱۶
خرداد

    » گرامیداشت نهمین سالگرد رحلت آیت الله سید محمدباقر امامی 

اگرچه تیران همیشه عالمانی در ساحت دیانت داشته و دارد، اما همیشه چنین است که عالمان ربانی و راهبران خدامدار، در هر عرصه و زمان، اندک­ اند، زیرا که ایشان گوهران فضیلت­ های مردمان اند. از این رو، گردونه زمان باید بگردد و چرخ افلاک باید بچرخد و عناصر گوناگون باید زیر و رو شوند تا گوهرهای گرانسنگ، تابناکانه، نمایان گردند. و باید که "پدر پیر فلک" صبوری بسیار ورزد تا آنکه "مادر گیتی" دگرباره فرزندی "امامی گونه" بزاید.

  • علی اکبر مظاهری
۱۳
خرداد

     » آغازی دلبرانه

برای این‌که کاری به خوبی انجام شود و سامان یابد، باید شرایط و مقدّمات آن را نیکو مهیا کرد. هماغوشی‏ کامیابانه، در شرایط ویژه‌ای رخ می‌دهد و فرهنگ و آدابی ویژه‏ دارد. فراهم بودن شرایط هماغوشی و مراعات فرهنگ و آداب آن، رغبت به آمیزش را می‏ افزاید، آدمی را در آن تواناتر می ‏کند، میزان‏ کام‌یابی را بالا می ‏برد و عشق‏ ورزی را لذیذتر می ‏کند.

چون میل جنسی، دو جنبۀ جسمی و روحی دارد، آمادگی‏ ها و آداب آمیزش نیز باید دوجنبه ‏ای باشد؛ مادی و معنوی، جسمانی‏ و روانی، ظاهری و باطنی. اینک برخی از مراحل و مصداق‏ های آماده‏ سازی هماغوشی‏ کامیابانه را مطرح می‌کنیم. با دقّت و حوصله، همراهی کنید.

  • علی اکبر مظاهری
۰۳
خرداد

    » آمارهای قابل توجه

اکنون آمارها و تجربه‏ های میدانی و مشاوره ‏ای‏ نشان می‏ دهد که مشکلات جنسی همسران، که سبب نارضایی ایشان‏ می ‏شود و زندگی ‏شان را تهدید می‏ کند یا آن را فرو می ‏پاشد، سهمگین‏ است و اسف‏ انگیز. بنگرید:

  • علی اکبر مظاهری