وبسایت علی اکبر مظاهری

mazaheriesfahani@gmail.com
وبسایت علی اکبر مظاهری

mazaheriesfahani@gmail.com

مشاور و مدرس حوزه و دانشگاه

کانال تلگرام از زبان مشاور
جهت دیدن کانال تلگرام "از زبان مشاور" روی عکس کلیک کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
بایگانی

گلایه یک دختر

پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۳ ق.ظ
از پسرانی که در کوچه و خیابان، با دیدن یک دختر، فکر می کنند همسر آینده خود را پیدا کرده‌اند، گله‌مندم.
چند روز پیش، برای خرید سبزی افطار، به خیابان‌های اطراف منزلمان رفتم. در یکی از کوچه‌های خلوت، پسری سوار بر دوچرخه، از همان ابتدای کوچه مرا زیر نظر داشت. نگاه سنگینش را حس می‌کردم. با بی‌توجهی به ایشان از کوچه رد شدم، ولی در دلم دلهره و اضطراب بسیاری به وجود آمده بود.
به یکی از خیابان‌های اصلی که رسیدم ناگهان همان پسر، سوار بر دوچرخه، در کنارم ظاهر شد و حرف هایی زد که اول نشنیدم، یعنی نخواستم بشنوم. بعد دیدم دنبالم می‌آید. برگشتم. او به من گفت: ازدواج کرده‌اید؟ و من آنقدر عصبانی شدم که اصلا نتوانستم چیزی بگویم و با اخم، به راه خود ادامه دادم. تمام وجودم پر از دلهره و اضطراب شده بود.
 من، که یک دختر از خانواده متدین بودم، این‌گونه برخورد، خیلی آزارم داد.
به‌نظر من، پسری که در کوچه و خیابان به‌دنبال دختر مورد نظرش باشد و تنها از روی ظاهر قضاوت کند، به درد زندگی نمی‌خورد. اصلا پسر سالمی به‌حساب نمی‌آید.
این‌طور برخوردها، علاوه بر اینکه شخصیت پسر را در دیدگان دختر (البته دختران مومن) تخریب می کند، به روح و روان دختر نیز آسیب‌های بسیاری می‌زند.
  • ۹۷/۰۳/۳۱
  • علی اکبر مظاهری

نظرات  (۱)

  • مهدی سلمانی ماهینی
  • بانظر این خانم موافقم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">