وبسایت علی اکبر مظاهری

mazaheriesfahani@gmail.com
وبسایت علی اکبر مظاهری

mazaheriesfahani@gmail.com

مشاور و مدرس حوزه و دانشگاه

کانال تلگرام از زبان مشاور
جهت دیدن کانال تلگرام "از زبان مشاور" روی عکس کلیک کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
بایگانی

در ایوان مسجد گوهرشاد

پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۵۷ ق.ظ

پس از نماز و زیارت و نیایش، نزدیکای طلوع آفتاب، در ایوان مسجد گوهرشاد نشسته بودم و جانم را از شمیم بهشتی فضای حرم عالم آل محمد سلام الله علیه سرشار می کردم. می شد صدای روحنواز بال فرشتگان را به گوش جان شنید که از عرش الاهی می آمدند و گنبد و گلدسته های حرم را طواف می کردند.

چند نفر از زائران که از لهجه شان برمی آمد اصفهانی باشند آمدند و کنارم نشستند. یکی شان گفت:

« این چه رازی است که آدم  وقتی اینجاست اصلا در فکر کارگاه، کارخانه، کارگر، کارفرما، ثروت و شهرت نیست؟ گویا اینجا با دنیای بیرون  متفاوت است... .»

گفتم: بله. هرچه آدمی به معنویات روی آورد، از مادیات فاصله می گیرد. جهان چنان آفریده شده که غوطه وری در خواهش های نفس، انسان را از معنویات دور می کند. نیز شناوری در شط معنویات، آدم را از آلودگی های مادیات، پاکیزه می سازد.

اینجا محل نزول ملائکه است. فرشتگان، گروه گروه به این سرا فرود می آیند و بالا می روند. کسانی که به این بارگاه بارمی یابند، به عنایت امام رضا علیه السلام  از برکت های الاهی بهره مند می شوند و فرشتگان به فرمان حضرت بال هایشان را بر سر و جان آنان می تکانند و بر ایشان نعیم بهشتی می افشانند. و چنین است که آدمی از مادیات و تعلقات بویناک دور می شود و به معنویات جان نواز نزدیک می گردد... .

و باز به عالم خویشتن باز گشتم و جان را به موج های حریرگونه دریای کرامت امام رضا علیه السلام سپردم و زمام، از اختیار خویش برداشتم تا که دوست به آنجا بردم که خاطرخواه اوست.

  • ۹۲/۱۰/۱۲
  • علی اکبر مظاهری

نظرات  (۵)

  • محمد رضا
  • سلام علیکم
    جناب استاد گرانقدر، ابتدا راه اندازی سایت را تبریک می گویم و انشا اله دوستانی که در کار وب دستی دارند نظرات مفیدی در جهت ارتقا آن بدهند.
    مطالب شما را دائم پیگیری و استفاذه می کنم تنوع مطالب زیاد شده اما اگر تجربیات دوستانی که از کمک و مشاوره شما استفاده کرده اند و یا تازه با شما آشنا شده اند تحت عناوین همان مشکلات و یا راهکارها به اشتراک گذاشته و جنابعالی هم نظر مشورتی و مشارکتی بدهید در بالا بردن سطح سایت کمک خواهد کرد .انشااله. به امید بهروزی
  • سید حسین هاشمی
  • سلام خدمت شما برادر گرامی
    امشب منتظر حظورتان در مجلس بودیم. انشاالله که خوبید.حال که شما را شناختم خیلی خوشحال شدم امید وارم به ما سر بزنید. خوشحال میشویم
  • در هوای او
  • هنیئا لکم!
    نام شیرین تو هر گمشده را درمان باد....

  • سید مجتبی
  • سلام علیکم.. گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم.... را فقط برای ادای ادب حضوری نگفته اند. قبل از حضور در سنگر مجازیتان وقتی اخوی گفتند سلام رسانده اید قلبم ریخت، خدا شاهد است همیشه به یادتان هستم لااقل الان که در لامرد مشغول امور فرهنگی شده ام و بچه های دهنو را می بینم گاهی می شود ساعتها فقط از همان حضور یکباری تان صحبت می شود. دلم واقعا برایتان تنگ می شود، به رسم حلال زادگی با دائی مون رفتیم البته آخرش را نمی دونیم مثل دائی تمام کنیم یا نه ولی در حوزه کوچکتری مشغول هستم. فاطمیه، رفع شبهات و حضور در صحنه مرزی را وظیفه خود دانسته و از شما نیز استمداد می طلبم. شماره تلفن بنده 09198506035 می باشد. اگه خدا توفیق بدهد چند روز دیگر برای انجام کاری باید به قم بیایم. حضورتان شرفیاب می شوم.

    غم های زمانه ام که بی حد باشد

    یا آب و هــوای دل من بــد باشد

    در تق تق این قطار حل خواهد شد

    وقتی حرکت به سمت “مشهد” باشد !

    یا ضامن آهو...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">