وبسایت علی اکبر مظاهری

mazaheriesfahani@gmail.com
وبسایت علی اکبر مظاهری

mazaheriesfahani@gmail.com

مشاور و مدرس حوزه و دانشگاه

کانال تلگرام از زبان مشاور
جهت دیدن کانال تلگرام "از زبان مشاور" روی عکس کلیک کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
بایگانی

میلاد یک وبلاگ

يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۰۵ ب.ظ

توجه نداشتم که امروز سالروز میلاد وبلاگمان است. یکی از یاران همراه به یادم آورد. خدایش خیر دهد.

آغازگر این راه جناب آقای محمد دهقانی‌زاده اند. در ادامه راه، یارانی دیگر، به ویژه ریحان تهرانی و طاها خمینی، نیز به این کاروان پیوستند و این مشعل را فروزنده نگه داشتند. الاهی دل‌های همگی‌شان فروزنده بادا.

دیدگاه‌های شما خوانندگان نیز همواره راهنمایمان بوده است. در ادامه مسیر نیز به راهنمایی‌هایتان امید می‌بندیم. پیشنهادها، انتقادها، و نظرهایتان را بر دیده سپاس می‌نهیم و در همه حال، از خدای سبحان، مدد می‌جوییم.

  • ۹۳/۰۶/۳۰
  • علی اکبر مظاهری

علی اکبر مظاهری

مشاوره

وبلاگ

نظرات  (۷)

اینم یه شعر زیبا به مناسب سالگرد ولادت دردانه:
یک روز در اینترنت زدم نشان قلم               آمد صفحه به سخن که منم دردانه، قلم
گفتا که کیست بر در؟ گفتم منم کاربر         گفتا که چه میخواهی؟ گفتم نسخه ای راهبر
گفتا چه عزم داری؟ گفتم که بالندگی         گفتا ز من چه خواهی؟ گفتم راه زندگی
گفتا رو اجازه گیر از صاحب کلامم               گفتم به چشم وبلاگ، دردانه ای تو، قلم
پاسخ:
سپاس که با شعرتان دردانه مان را شادمان کردید. کاش مولوی، از آنچه بر شعرش رفته، خشنود باشد.
بنده نیز با نظر جناب "شکری" کاملا موافقم و از انجام هرکاری در حد توان،دریغ نمیکنم. بسیاری از دوستان با سر زدن به وبلاگ دنبال راهی میگردند که مسائل خود را مطرح کنندو این پیشنهاد بسیار راهگشاست.
پاسخ:
بله. «توفیق رفیقی است که به هر کس ندهندش» اما ناامید نیستم. همچنان یاری فرمایید تا به این هدف خداپسند برسیم. ان شاءالله.

سلام بر استاد عزیز و همه مخاطبان محترم

حقیقتا سایت مفیدی است. خداوند عمرش را طولانی و پربرکت تر  کند.

با اجازه استاد عزیزم، از این فرصت میخواهم استفاده کنم و از همه مخاطبین خصوصا ارادتمندان و نزدیکان استاد سوال کنم آیا جای یک قسمتی تحت عنوان "مشاوره با استاد" یا "پرسش های شما و پاسخ های استاد" در این سایت خالی نیست؟ آیا همچین قسمتی نیاز  مردم و نیاز همه ما نیست؟ خصوصا وقتی که مشاور و پاسخگو استاد عالممان باشند.

اگر وجود چنین قسمتی لازم و مفید است که هست، پس بیایید همت کنیم و به استاد عزیزمان کمک کنیم و به فراخور مهارت و توان و وقتمان با هم همکاری کنیم و کارهایی را که برای ایجاد و البته پیشبرد این قسمت لازم است با دستور استاد و زیر نظر ایشان یا شخصی که ایشان معین کنند انجام دهیم.

بنده اطمینان قریب به یقین دارم که اگر استاد ببینند تعدادی از یاران جمعند و کمک خواهند کرد، موافقت میکنند.

وفقنا الله و ایاکم انشاءالله.

پاسخ:
سلام و درود. سپاس بابت حسن ظنتان به این بنده. امید آن که بر چنین خدمتی توفیق یابیم.برادر خوبمان جناب آقای محمد دهقانی زاده نیز دیدگاهی مشابه دارند. همفکری کنید تا ان شاءالله به این هدف ارجدار برسیم.
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
    با درج لینک یا بنر در وبگاه خود ما را یاری نمائید
    یاعلی
    تولدت بهانه ای شد تا این فصل را بیشتر دوست داشته باشم .نازدانه دلبندخوانندگان میلادت مبارک بادا
    پاسخ:
    سپاس که نازدانه مان را نوازش می کنید. دردانه تان که _ ان شاءالله _ میلاد یابد، می نوازیمش. 

    قلم جان،تولدت مباااااااااااااارک! 

    استاد به ما یاد دادند که نوشته ها میشنوندو با ما حرف میزنند. متولد میشوند و بزرگ میشوند مثل همین قلم ، راستی اگر قلم عزیز نبود که خداوند به آن قسم نمیخورد!

    قلم و خواهرو برادرهایش فرهنگ و آداب  نیز که دارند این روزها قد میکشندو بدجور نورچشمی استاد بودند و هستند ،حسابی باسروصدایشان همه توجهات را به خود جلب کرده اند. 

    احسنت به استاد که تولید نسل فرهنگ را طبق فرمایش رهبر عزیزمان پیشه خود ساخته اند انشاله که سایر اهل فرهنگ نیز متوجه خطر تهدید نسل فرهنگمان باشند.

    امیدواریم بزودی زود با میلاد "دختران و انتخاب همسر"این خانواده پرجمعیت تر گردد. 

    پاسخ:
    ممنون که نازدانه هایمان را عزیز می دارید.
    سلام استاد تبریک میگم. وبلاگ با برکتی است. من هم اولین نفری بودم که با بزرگورای شما، در وبلاگ شما مطلب گذاشتم و نویسندگی رو جدی تر تجربه کردم. وبلاگ شما انگیزه راه اندازی وبلاگ من شد
    پاسخ:
    سلام و درود. در نخستین دقیقه های اعلام سالگرد میلاد این نازدانه، او را نواختید. سپاس.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">