وبسایت علی اکبر مظاهری

mazaheriesfahani@gmail.com
وبسایت علی اکبر مظاهری

mazaheriesfahani@gmail.com

مشاور و مدرس حوزه و دانشگاه

کانال تلگرام از زبان مشاور
جهت دیدن کانال تلگرام "از زبان مشاور" روی عکس کلیک کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
بایگانی

زیستن زن، در دو روایت (۳)

پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۳۸ ب.ظ



راه سوم

۲. خانم مهندس ‌الهام، کارشناس ارشد ارگونومی.

با سلام.
ضمن تشکر از کانال خوبتان، در مورد مطلب زیستن زن در دو روایت، نظر من این است که در جامعه ما، برای آنکه یک زن، هم از لحاظ علمی و موقعیت اجتماعی موفق باشد و هم در زندگی خانوادگی‌اش، دیدگاه و نوع تفکر و عمل مردان بسیار مهم است، که باید فرهنگ‌سازی بشود.
مردان جامعه ما، به آموزش صحیح در مورد تعامل با زنان امروزی، نیاز دارند، تا با ایشان به عنوان انسان، در درجه اول، و دارای استعداد و هوشی که تمایل دارند آن را به منصه ظهور برسانند، در درجه دوم، رفتاری شایسته داشته باشند.
اما بنده به عنوان دختری که تا دکتری پیش آمده‌ام و شاغلم و در اجتماع حضور دارم، باید بگویم حقیقت حاضر جامعه ما تا حدود زیادی به این صورت است که این دو مسئله با هم جمع نمی‌شود، و اگر بشود، یا زن را متهم به نرسیدن به زندگی و شوهر و بچه می‌کنند و یا یک دختر موفق، امکان ازدواج با همسری هم‌شآن و هم‌سطح خودش را نمی‌یابد؛ به دلایل مختلفی مانند بالاتربودن سطح علمی دختران و یا قضاوت اینکه این دختران دائم مشغولند و وقت کافی برای زندگی آینده‌شان نمی‌گذارند و... .
تشکر از کانال خوبتان و ممنون که در جهت دانایی افراد، کوشش و فرهنگ‌سازی می‌کنید.

  • ۹۷/۰۷/۰۵
  • علی اکبر مظاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">