وبسایت علی اکبر مظاهری

mazaheriesfahani@gmail.com
وبسایت علی اکبر مظاهری

mazaheriesfahani@gmail.com

مشاور و مدرس حوزه و دانشگاه

کانال تلگرام از زبان مشاور
جهت دیدن کانال تلگرام "از زبان مشاور" روی عکس کلیک کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
بایگانی

زمزمه‌های عاشقی (10)

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۴:۳۶ ق.ظ

دعای روز دهم ماه مبارک رمضان

مناجات


الهی! در این روز توکل بر حضرتت را دستاویز رسیدن به قرب و رحمتت قرار می‌دهیم؛ چراکه تو خود فرمودی: «مؤمنان تنها باید بر خدا توکل کنند.» توکل بر وجود پرمهر و باعظمتت، تلاش را برای انسان معنادار می‌کند و هیچ سختی و مانعی نمی‌تواند او را از حرکت و تلاش بازدارد؛ چراکه یقین دارد پروردگار متعال تلاش هیچ تلاش‌کننده‌ای را ضایع نمی‌کند.
الهی! سعادت جز در لقای تو معنا نمی‌شود و هر کسی را در سعادت مرتبه‌ایست متناسب با ظرف وجودی‌اش؛ پس، از تو می‌خواهیم که بالاترین درجه سعادت را برای ما مقدر سازی و در این روز از ضیافت، آنچه را که برای ما بهترین است، روزی‌مان فرمایی!

الهی! در این روز از ضیافت کبریایی‌ات، به حضرتت توکل می‌کنیم و با روزه‌داران هم‌دل و هم‌زبان می‌شویم:
«اللَّهُمَّ اجْعَلْنِی فِیهِ مِنَ الْمُتَوَکِّلِینَ عَلَیْکَ وَ اجْعَلْنِی فِیهِ مِنَ الْفَائِزِینَ لَدَیْکَ‏ وَ اجْعَلْنِی فِیهِ مِنَ الْمُقَرَّبِینَ إِلَیْکَ بِإِحْسَانِکَ یَا غَایَةَ الطَّالِبِینَ‏؛ اى خدا! مرا در این روز از آنان که بر تو توکل کنند و نزد تو فوز و سعادت یابند و مقربان درگاه تو باشند قرار ده، به حق احسانت اى منتهاى آرزوى طالبان!»

زهرا نصیری / روزنامهٔ مردم‌نو

  • ۹۸/۰۲/۲۶
  • علی اکبر مظاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">