وبسایت علی اکبر مظاهری

mazaheriesfahani@gmail.com
وبسایت علی اکبر مظاهری

mazaheriesfahani@gmail.com

مشاور و مدرس حوزه و دانشگاه

کانال تلگرام از زبان مشاور
جهت دیدن کانال تلگرام "از زبان مشاور" روی عکس کلیک کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
بایگانی

از چهارماهگی

جمعه, ۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۳۵ ب.ظ

از چهارماهگی

نویسنده: دکتر فاطمه کوثر

سلام پسرجان یا دخترجانم.

هنوز نمی‌دانم پسری یا دختر. و هنوز هم حرکتی را ازت حس نمی‌کنم، اما از آمدنت خوشحالم.
راستش را بخواهی، پیش از اینکه باردار شوم، دلم می‌خواست از ابتدای بارداری، هر روز برایت بنویسم، اما وقتی این نوشته‌ها را می‌خوانی، بدان که ماه ۲ و ۳ که در شکمم بودی، آنقدر ویار داشتم که توان انجام هیچ‌کاری را نداشتم، ولی الان که برایت می‌نویسم، خدا را شکر خیلی بهتر شده‌ام.
راستی، پسرم یا دخترم، دوهفته پیش که رفتم سونوگرافی، صدای تپش قلبت را برای اولین بار شنیدم. خبر تشکیل دست و پایت را بهم دادند. گفتند ۵ انگشت دستت تشکیل شده، سرت هم شکل گرفته بود.
ببین! من پدرت را خیلی دوست دارم.
فعلا با هم‌ تصمیم گرفته‌ایم که اگر پسر باشی، اسمت علی باشد و اگر دختر، مهرآفرین. البته پدرت بیشتر دوست دارد که اسمت سارا باشد.
خلاصه این‌که مادرجان، پیشاپیش، قدومت مبارک!
خیلی منتظر آمدنت بودیم. و حالا هم شوق آمدنت به این دنیا را داریم.

۲۵ دی ۱۴۰۰

برای دنبال‌کردن رسانه‌هایمان به لینک زیر مراجعه کنید:

🌐 http://zil.ink/mazaheriesfahani?v=1

  • ۰۰/۱۱/۰۱
  • علی اکبر مظاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">